Friday, January 23, 2009

كنت مثلية و الآن مشفية


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

5 comments:

مجاهد said...

الله يامشفية
بوسطك كان مفاجأة بالنسبالى أنا من عشاق أى موسيقى حلوة....وطبعا لما تظهرى بموسيقى حاجه دمها خفيف
بدعيلك بالخير دايما
---------------------------------
أه نسيت حاجه مهمه
إبتسامتى
:)

كنت مثلية و الآن مشفية said...

مجاهد .. اشكرك الموسيقى ديه بتأثر فيا اوى فقلت اشارككم بيها علشان نستمتع بيها كلنا سوى .. و خد عندك ابتسامتى انا كمان :)

jonoon 3aqel said...

الله...هو في توزيع ابتسامات هنا و لا ايه...
طيب...اهو :)
..و أهو :)
و دي وحده كمان :)

تعرفي يا مشفيه...لما بكتب خواطر بحب اكتب و انا بسمع موسيقى..بتاخذني ف الموود
و تخليني افضفض ع الورق صح

تحياتي
Maybe Soon

مجاهد said...

maybe soon
هههههههههههه
مافيش أحلى من الأبتسامه
وبتعليقك ده إنت خلتنى أبتسم زأضحك كمان
ربنا يصلحلنا الحال

البحث عن الذات said...

انا زعلان
والله انا زعلت
تعرفي ليه لما حبيت اعلق ووقفت الموسيقي
بجد رائعه ...موسيقي بجد رائعه جميله وجتلي في وقتها حاكم اليوم حاجات كتير جات لي ف وقتها من ضمنهم انت والمزيكى الحلوه بتاعتك

انا حاسيت انها اوركسترا كامله بتعزف جواياه ومكنتش عارف جايه منين والله انا كنت فتحت مدونتك ومدونات تانيه واعدت ادور وانا مضايق من تهنيج الجهاز جاي منين المزيكه , لغاية ما لأيتيك

انا من عشاق الموسيقي من طفولتي

مرسي
مرسي

....